fredag 12 februari 2010

Hyggepiece fra Slakkeline

Slakkeline är en helkul leverantör till oss. De började med slacklines, linor som man spänner upp och övar upp balansen på men har också verkligen udda plagg som t ex denna Hyggepiece.
Makalöst kul overall i bomull av så god kvalitet som man inte trodde fanns längre. Fantasin avgör användningsområdet men visst är overallen det optimala soff- och filmtittarplagget. Denna vinter med ibland 19 grader inne passar den perfekt. Den jag har på mig är storlek L, jag hade kunnat ha M utan att tappa hangloosestilen.

4 kommentarer:

Erik Lundmark sa...

Tjenare Peter!

Häftig overall du hittat =) Jag börjar bli aningen less på den här kylan som sabbar möjligheterna att glida ut på vattnet. Så fort det öppnar sig får vi allt dra en långvända!

Tittar förbi inom kort och snor lite kaffe av dig, hehe. Ha det bra så länge.
//
Umeå-Erik

Peter sa...

he, he... och det kommer från en Umeåpojke, Bottenviken tinar väl inte förrän i juli! :-)

Gott att höra från dig Erik, espressomaskinen är alltid varm, kom gärna in...

Nils sa...

En annan Umeå pojke kan vara säga tack för dressen. Den sitter konstant på hemmavid

Peter sa...

Hej Nils, det förstår jag, en sån overall till alla då slapp vi krig, våld och andra bedrövelser...